Известие

Collapse
No announcement yet.

Неизяснен шум от двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    И АЗ ГО ИМАМ ТОЗИ ПРОБЛЕМ. НА СТУДЕНО СЕ ЧУВА "ЛЕКО СТЪРЖЕ" ,КАТО НАТИСНА СЪЕДИНИТЕКЯ ИЗЧЕЗВА ,А СЛЕД КАТО ПОРАБОТИ ДВИГАТЕЛЯ ,ШУМА СЕ ГУБИ. МИСЛИХ СИ ,ЧЕ Е АКСИАЛЕН ЛАГЕР ,НО ТОЙ ВИЕ ПО ДРУГ НАЧИН. НЯКОИ МОЖЕ ЛИ ДА КАЖЕ КАКВО Е?
    146/1.4 ТS/ 98
    Alfa Romeo 146/1.4 TS

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Евгени Генчев
      И АЗ ГО ИМАМ ТОЗИ ПРОБЛЕМ. НА СТУДЕНО СЕ ЧУВА "ЛЕКО СТЪРЖЕ" ,КАТО НАТИСНА СЪЕДИНИТЕКЯ ИЗЧЕЗВА ,А СЛЕД КАТО ПОРАБОТИ ДВИГАТЕЛЯ ,ШУМА СЕ ГУБИ. МИСЛИХ СИ ,ЧЕ Е АКСИАЛЕН ЛАГЕР ,НО ТОЙ ВИЕ ПО ДРУГ НАЧИН. НЯКОИ МОЖЕ ЛИ ДА КАЖЕ КАКВО Е?
      146/1.4 ТS/ 98
      Koлега използването на главни букви за изписване на думите във форумите се счита за викане. Пиши си нормално - без да "викаш"
      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

      Comment


      • #18
        Разбит е лагера на първичния вал на скоростната кутия. Това е станало поради това, че не е сменен на време съединителя и колата е карана с много "ряз". Трябва да се свали скоростната кутия и да се смени лагера, защото ако не се направи това ще разбие семеринга, който е пред него и ще изтече маслото.
        97' Alfa Romeo 146 1.4 TS 103 к.с.
        95' FIAT TIPO "Mania" 1.6 i.e. 75 к.с.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от 4akar
          Разбит е лагера на първичния вал на скоростната кутия. Това е станало поради това, че не е сменен на време съединителя и колата е карана с много "ряз". Трябва да се свали скоростната кутия и да се смени лагера, защото ако не се направи това ще разбие семеринга, който е пред него и ще изтече маслото.
          Лелее колега щом от един такъв пост сложи такава диагноза требе да работиш в канал2001
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #20
            Благодаря за закачката, ще ми бъде за урок. Иначе съм имал същия проблем с FIAT TEMPRA и тъй като за да го реша съм си бъркал в джоба ще го помня цял живот. Просто колегата много добре е описал това което се случва с автомобила му, а то напълно съвпада с моите патила.
            97' Alfa Romeo 146 1.4 TS 103 к.с.
            95' FIAT TIPO "Mania" 1.6 i.e. 75 к.с.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от 4akar
              Благодаря за закачката, ще ми бъде за урок. Иначе съм имал същия проблем с FIAT TEMPRA и тъй като за да го реша съм си бъркал в джоба ще го помня цял живот. Просто колегата много добре е описал това което се случва с автомобила му, а то напълно съвпада с моите патила.
              Абе на мен ми се е случвало не един път ма да ти кажа в 80% от случейте се разминавах с лагер на съединителя Така на слух е много неопределимо. Даже на колегата ултрашок първо като го чух и му казах лагер на скоростите (като теб), ма после го слушахме с едни гуровци и заедно установихме че може би е лагера на съединителя
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #22
                Доста шуми малко е дразнещо но нищо не може да се неправи! Всъщност може! 100 лв за сваляне на скоростна кутия и към 15лв за лагер! Но са си излишни пари!
                Alfa 145, 1.6 TS, 120hp, 99'

                Comment


                • #23
                  Значи казвате -ремонт и това е
                  Mitsubishi Outlander 2.2 4х4 от 12г. -"reliably" now
                  Alfa Romeo 1.9 JTDm от 10г. -"bellissima" - now
                  Alfa Romeo 1.9 JTD от 00г. -"my heart"- ex
                  Fiat Ritmo 1.5 Super от 82г. -"first love"- ex

                  Comment


                  • #24
                    Кажете ми добър сервиз в София където могат да ми отстранят този проблем, а и колко струва.
                    Alfa Romeo 146/1.4 TS

                    Comment


                    • #25
                      Ами при мен също има такова тракане, но то се появи след като смених съединителя (целия комплект с лагера). Това мисля, че отхвърля теорията за разбития лагер в скоростната кутия. Според един майстор, тракането се дължи на това, че при ниските обороти, двигателя (специално моя) се клати (което май не е много добре) и това създавало усилия във вала на скоростната кутия.... Аз не съм много убеден в това, защото се е случвало да има клатене без тракане и обратното (как звучи само ). Определено обаче и тракането и клатенето се появяват при загряла кола.
                      Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                      Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                      Lancia Kappa 2.4 5.20

                      Comment


                      • #26
                        Еми и при мен е така! Тракането може да бъде отстранено чрез смяна на лагера на съединителя! Мисля че струва около 10-15лв но не съм сигурен че ще може да се намери качествен лагер защото моя съедител го смених преди месец и купих цял комплект! Преди смяната съединителя ми беше тотално заминал но нямаше тракане!
                        Alfa 145, 1.6 TS, 120hp, 99'

                        Comment


                        • #27
                          При мен 100% преди смяната всичко си беше ОК. Веднага след смяната си взех колата (вечерта) и първото нещо, което ми направи впечатление беше точно това тракане. Даже да си призная обвиних майстора в началото, но май не е в него вината
                          Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                          Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                          Lancia Kappa 2.4 5.20

                          Comment


                          • #28
                            Според мен неможе да е проблема от лагера на съединителя а от ненавременната смяна на съединителя.А вие всички ли си взехте съединител от ТиН на Оборище.Защото ако е от там значи има вариант да има дефект в лагера но ще видим и аз ис взех такъв съединител и в Събота влизам в бокса за смяна па ще видим.
                            П.С.Аз обмислям вариант да си оставя стария лагер ако е читав
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #29
                              Моя нямам идея от къде е купуван - майстора си го купува....Не мисля, че съм закъснял много със смяната, защото съединителя не буксуваше осезаемо - колата потегляше на 4-та, което не мисля, че може да стане с много износен съединител.... (само при покупката правихме този експеримент)
                              Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                              Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                              Lancia Kappa 2.4 5.20

                              Comment


                              • #30
                                Той и на моя не е много късно за смяна ама откакто съм купил колата отделя на челото ми/т.е. много високо/ и скоро започна да боксува но не много
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X